Wyświetleń: 4637
Franczyza

Ogólnopolska sieć samoobsługowych sklepów spożywczych.

Sieć Groszek posiada sprawdzoną ofertę zarówno dla kupców prowadzących samodzielnie sklep, jak i dla tych którzy rozpoczęcie takiej działalności dopiero planują w lokalu w tzw. stanie surowym.

Głównym dostawcą sklepów Groszek jest Eurocash Dystrybucja.

Wszystkie placówki należące do sieci posiadają jednolite standardy, które sprawiają, że odwiedzając dowolny sklep z szyldem Groszka, klienci mają gwarancję profesjonalnej obsługi oraz najwyższej jakości oferowanego asortymentu.

 

Wsparcie dla Franczyzobiorcy:

 

* projekt aranżacji, właściwe rozplanowanie stoisk i optymalizację powierzchni sprzedażowej

* optymalizację kosztów przedsiębiorcy poprzez preferencyjne warunki zakupu wyposażenia oraz innych usług związanych z funkcjonowaniem sklepu (m.in. ubezpieczenia grupowe, energia elektryczna, usługi gsm, radio Groszek itp.)

* rozbudowany pakiet narzędzi marketingowych 

* profesjonalne szkolenia personelu

* opieka doświadczonych Doradców Klienta

 

Podstawowe kryteria dotyczące placówki handlowej franczyzobiorcy:

 

* powierzchnia handlowa nie mniejsza niż 60 m²

* atrakcyjne położenie - miejsca o dużym natężeniu ruchu: osiedle, centrum, ciąg handlowy 

* lokalizacja gwarantująca odpowiedni potencjał sprzedaży

 

Wizualizacja wewnętrzna:

 

System identyfikacji wizualnej, charakteryzujący się doskonale dobraną kolorystyką i grafiką, pozwala wyróżnić sklepy Groszek z otoczenia.

Przyjazna, łatwa do zapamiętania polska nazwa sklepu zapada głęboko w pamięci klientów.

 

System aranżacji wewnętrznej:

 

* opiera się na modelu sklepu samoobsługowego

* uwzględnienia strategię sieci

* dostosowany jest do specyfiki każdej placówki, jej powierzchni sprzedaży oraz indywidualnych możliwości każdego franczyzobiorcy

 

Materiały eksploatacyjno-reklamowe:

 

* odzież (np. fartuchy, koszule, czapki)

* opakowania foliowe (np. reklamówki LDPE)

* materiały trwałej użyteczności (np. kosz na zakupy)

* oznaczenia cenowe i materiały informacyjne (np. ślepak cenowy, oznaczenia promocji)

 

Bezpłatne szkolenia podstawowe obejmują m.in:

 

* tematykę technik sprzedaży

* psychologii postaw konsumentów

* komunikacji

* podstaw merchandisingu